nuffnang

Translate


get this

Monday 27 February 2012

Heidi terima hakikat bercerai


SUPERMODEL Heidi Klum meneruskan kehidupannya ekoran bercerai dengan penyanyi Seal.
Model Jerman itu yang berpisah daripada penyanyi Kiss From A Rose pada bulan lalu selepas hampir tujuh tahun perkahwinan dilapor memikirkan memang baik untuk berjauhan daripada bekas suaminya ketika mereka berdepan dengan hakikat perceraian itu.

Satu sumber berkata: “Mereka jarang berhubung dan Heidi mahukan ia kekal seperti itu. Dia rasa kurang tertekan sekarang dan memang baik untuk berjauhan daripada Seal, supaya dia tidak keliru dengan perasaannya.

“Heidi ingin meneruskan kehidupannya dan melupakan perceraian itu.”


Pasangan itu yang membesarkan empat anak mereka, Leni, tujuh; Henry, enam; Johan, lima; dan Lou yang berusia dua tahun bersama-sama - sebelum ini dilihat masih memakai cincin perkahwinan mereka dijangka sudah berputus asa untuk “berbaik semula” kerana kedua-duanya kini dilihat tidak lagi memakai cincin mereka.

Sumber itu berkata kepada People.com: “Mereka memakai cincin perkahwinan dan memikirkan mereka dapat berbaik semula, tetapi kelihatannya ia tidak menjadi seperti dirancang.”

Ekoran perpisahan itu, Seal mengakui dia masih mahu memakai cincin perkahwinan mereka sebagai “lambang” perasaannya terhadap Heidi dan dia tidak berniat untuk menanggalkannya dalam tempoh terdekat.

Seal berkata baru-baru ini: “Saya rasa ia seperti lambang yang menggambarkan perasaan saya terhadapnya. Kami berkongsi hidup selama lapan tahun yang cukup indah bersama.

“Hanya kerana kami memutuskan untuk berpisah tidak bermakna anda perlu tanggalkan cincin dan tidak lagi mempunyai kaitan dengan individu itu.

“Adakah kami akan memakai cincin itu seumur hidup? Siapa tahu? Tetapi kini, ia rasa selesa di jari saya, jadi saya tidak berniat menanggalkannya dalam waktu terdekat ini,” katanya.

No comments:

Post a Comment